در مورد روشویی پایه دار

قبل از آن که در مورد روشویی پایه دار بگوییم اصلا ببینیم روشویی چیست ؟

روشویی چیست؟

روشویی کاسه یا محفظه ای است که شیری بالای آن نصب می شود و برای شستن دست و صورت به کار می رود. امروزه انواع روشویی در طرح ها و رنگ ها و با متریال های مختلف به بازار آمده است که حق انتخاب گسترده و نا محدودی را پیش پای شما می گذارد.

روشویی پایه دار چیست؟

روشویی پایه دار یکی از انواع ابتدایی و اولیه روشویی است که با وجود به بازار آمدن مدل های دیگر روشویی کاربرد و محبوبیت خود را حفظ کرده است و هنوز هم خیلی از مردم به دلایل مختلف از جمله کمبود جا ،نظافت آسان یا قیمت مناسبتر، ترجیح می دهند از روشویی پایه دار استفاده کنند .

همچنین هنگامی که به هر دلیلی امکان لوله کشی توکار در سرویس بهداشتی وجود نداشته باشد بهترین راهکار برای پوشش لوله ها و به وجود آوردن فضای زیبا تر و منظم تر استفاده از روشویی پایه دار است.
چند سال قبل که هنوز انواع مختلف روشویی به بازار نیامده بود در هر خانه و سرویس بهداشتی یکی از انواع روشویی های پایه دار وجود داشت که تفاوت چندانی هم با هم نمی کردند و فقط از لحاظ اندازه و طرح آن ممکن بود تفاوتهای کمی با یکدیگر داشته باشند .روشویی نیم پایه یکی دیگر از انواع آن است که جمع و جور است و فضای کمی را درگیر می کند.

روشویی پایه دار در هر جایی ممکن است استفاده شود که مهمترین آن در کنار دستشویی و برای شستن دستها است. خیلی از مردم به انواع مدل روشویی، دستشویی می گویند که به علت کاربرد آن است که برای شستن دست ها به کار می رود.

اما اکنون در ایران برای نامیدن جایی که در آن دست ورو را می شویند از واژه روشویی استفاده می کنند این واژه که شاید در بازار ساخته شده مدت زیادی نیست که در ایران رواج یافته است.

روشویی پایه دار ، اصل و اساس انواع دیگر روشویی هاست که بعد ها به وجود آمدند و روانه ی بازار شدند. و معلوم است که بسیار کاربردی و قابل استفاده و نصب در هر جایی هستند که با وجود آمدن طرح ها و مدل های مختلف هنوز هم مشتریان خاص خود را داراست.

روشویی پایه دار

روشویی پایه دار بیشتر در چه جاهایی استفاده میشود؟

روشویی پایه دار هنوز هم طرفداران و خریداران خود را از دست نداده است چون محصولی اصیل و قدرتمند است و از حریفان تازه نفس و جدید عقب نمی افتد.

این مدل از روشویی ها هنوز هم در جاهای مختلف از جمله سرویس های بهداشتی های کوچک ،سرویس بهداشتی های عمومی سطح شهر یا پارک ها و مساجد ،باشگاه ها، آرایشگاه ها و۰۰۰استفاده می شود و بسیار کاربردی و مفید هستند .

ممکن است خیلی جاها که نیاز بوده دست هایتان را فوری بشویید با یک روشویی پایه دار کوچک روبرو شده باشید که گوشه ای از مغازه در بازار یا هر جای دیگری بی ادعا و مفید کار شما را راه انداخته است.

موارد کاربرد روشویی پایه دار کدامند؟

  •  هنگامی که لوله کشی و اتصالات در سرویس بهداشتی به هر دلیلی روکار است استفاده از روشویی های پایه دار بهترین گزینه است تا لوله های آب و فاضلاب را بپوشاند .
  • نصب این روشویی ها هم بسیار آسان و مقرون بصرفه است
  • اگر سرویس بهداشتی یا هر فضایی که میخواهید روشویی را در آن نصب کنید فضای کوچکی است و در این مورد محدودیت دارید بهترین گزینه استفاده از روشویی پایه دار کوچک یا روشویی پایه دار گوشه ای است
  • این روشویی ها چون اکثراً از جنس چینی هستند ضد آب هستند و به مرور زمان دچار پوسیدگی باد کردن و … نمی شود و ثبات رنگی بالایی هم دارد.
  • روشویی پایه دار از نظر قیمت و پایین آوردن هزینه ها کلی به نفع شماست و اگر هنگام ساخت و ساز خانه پول شما ته کشیده است با توجه به اینکه روشویی یکی از آخرین خرید هاست می توانید از روشویی پایه دار استفاده کنید و هزینه های خود را به بهترین شکل کنترل و مدیریت کنید.

انواع روشویی پایه دار کدامند ؟

روشویی ها از لحاظ نصب و شکل ظاهری به دو دسته پایه دار و بدون پایه تقسیم می شوند.

روشویی های پایه دار خود به چند دسته تقسیم می شوند:

روشویی پایه دار چینی : ما با این نوع از روشویی آشنایی داریم و در جاهای مختلف حتما یکی از آن را در سایزهای مختلف دیده ایم که بسیار کاربردی است و جای کم را اشغال می کند و قیمت مناسبی هم دارد.

روشویی پایه دار سنگی: شاید تصور ‌کنید روشویی های پایه دار فقط مدل های چینی و قدیمی آن است، اگر اینگونه است کاملاً اشتباه می کنید. امروزه روشویی های پایه دار زیبا و جذاب با طرح های خاص و خارق العاده در بازار موجود است که حتماً شما را به خریدن یکی از آنها وسوسه می کند حتی اگر مجبور باشید پول بیشتری را بابت خرید آن بپردازید .

یکی از این انتخاب ها روشویی های پایه دار سنگی است که در طراحی های سنتی و کلاسیک، مدرن و امروزی و ساده وجود دارد که با خلاقیت های فراوان با هر دکوراسیونی سازگار می شود.

شاید قیمت این روشویی ها کمی گران تر باشد اما مطمئنا ارزشش را دارد چون بسیار شیک و زیباست و ظاهر سرویس بهداشتی را دگرگون کرده و ظاهری لوکس و امروزی به آن می دهد.

در روشویی پایه دار چه قدر تنوع و حق انتخاب هست؟

صادقانه بگوییم کسانی که به هر دلیلی می خواهند روشویی پایه دار خریداری کنند میدان انتخاب آنها تا حدی محدود می شود اما جای نگرانی نیست. با کمی سلیقه و ست کردن آن با بقیه ی اجزای سرویس بهداشتی می توانید تا حد امکان فضای زیبا و منظمی را به وجود بیاورید.

مدل های ساده یا طرح های مربع و مستطیل روشویی پایه دار در بازار موجود است که با توجه به رنگ و ظاهر کاشی های دیوار و کف سرویس بهداشتی و همچنین میزان فضایی که در اختیار دارید و با انتخاب اکسسوری های مناسب می توانید تا حد امکان فضای تان را زیبا جلوه کنید.

طرح های مختلف روشویی پایه دار در سایز ها و طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است که شما با ست کردن آن با دیگر اجزای سرویس بهداشتی مثل: کاشی ها ، آینه می توانید فضای زیبایی را به وجود بیاورید.

تنوع در ارتفاع سایز طرح ها و رنگ های مختلف انتخاب شما را گسترده تر می کند.

قیمت روشویی پایه دارد چه محدوده ای است ؟

در حالیکه مدل روشویی کابینت دار و کمد دار روشویی قیمت بالاتری دارند و گاهی حتی تا چند میلیون تومان می رسد روشویی پایه دار قیمت مناسب تری دارد و در حدود کمتر از یک میلیون می توانید خرید خود را انجام دهید.

با توجه به برند تولید کننده و فروشگاهی که می خواهید از آن خرید می کنید قیمت ها می توانند متفاوت باشند.

چرا انتخاب یک روشویی مناسب مهم است؟

سرویس بهداشتی قسمت مهم و جدایی ناپذیری از هر خانه یا هر فضای دیگری است و اهمیت دادن به دکوراسیون و چیدمان ان بسیار مهم است به طوری که با دیگر اجزای خانه هماهنگی و هارمونی داشته باشد.

اهمیت دادن لزوما به معنای خریدن محصولات گران تر نیست و شما اگر کمی دقت و سلیقه به خرج دهید و در چیدمان و ست کردن اجزای آن هماهنگی لازم را به وجود بیاورید می توانید فضایی زیبا و با نظم و چشم نواز ایجاد کنید.

روشویی پایه دار یکی از اجزای یک سرویس بهداشتی است که شما با کمترین هزینه و زمان می توانید به راحتی آن را با دیگر اجزا از نظر سایز رنگ طرح و … هماهنگ کنید و مجبور نباشید هزینه و زمان زیادی را برای آن بگذارید.

نظافت آسان و دوام و ماندگاری بالا همراه با حفظ کیفیت از دیگر ویژگی های آن است.

 فروشگاه روشویی سودا

فروشگاه سودا از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را شروع کرده و محصولات خود را از جمله روشویی پایه دار ، روشویی کابینتی، باکس حوله ، شیر آلات ، توالت فرنگی ،سرویس آینه -از تولید به مصرف- به فروش می رساند.

این ویژگی فروشگاه سودا یعنی از تولید به مصرف بودن این اطمینان را به شما می دهد که می توانید محصول مورد نظرتان را از جمله روشویی پایه دار با مناسب ترین قیمت که در بازار موجود است تهیه کنید و از کیفیت آن اطمینان داشته باشید چون مستقیم آن را از تولید کننده خریداری میکنید.

مسلم است که تولیدکننده نمی خواهد به خاطر یک سود جزئی و کم اعتبار چندین ساله خود را به خطر بیندازد. رضایت و اعتماد همیشگی مشتری هایمان افتخار افتخار ماست و حاضر نیستیم به خاطر هیچ چیز آن را نادیده بگیریم چون این سرمایه ی گران بهایی است که طی سالها فعالیت و تولید به دست آورده ایم .

همچنین برای رضایت بیشتر مشتریان و مقایسه ی راحت تر مدل ها و طرح ها و قیمت ها چند سالی است که فروشگاه اینترنتی سودا در خدمت شما مشترین عزیز است چون ما از مقایسه شدن نمی ترسیم و حتی به نفع ماست چون در نهایت مشتری به این نتیجه می رسد که خرید از فروشگاه و سایت اینترنتی روشویی سودا بهترین انتخاب است.

 

 

kar@@web
ارسال دیدگاه