تولیدی کابینت روشویی

تولیدی کابینت روشویی

کدام تولیدی کابینت روشویی مناسب تر است؟ روشویی بدون کابینت بهتر است با روشویی کابینت دار؟ قیمت انواع کابینت روشویی چقدر است؟ اگر شما هم این سوالات را در ذهن دارید برای پاسخ آن با ما همراه باشید.

این روزها استفاده از کابینت برای روشویی ها در بین افراد اهمیت زیادی دارد. علاوه بر زیبایی که این کمدهای روشویی می تواند به محیط بدهد، قابلیت کاربردی نیز دارد.

شاید شما نیز بخواهید برای منزل خود یا دفتر کار خود روشویی را خریداری کنید که دارای کمد باشد، اما تردید دارید. در این مقاله به بررسی انواع کابینت روشویی و مزایای آنها پرداختیم بنابراین به شما مطالعه این مقاله را توصیه می کنیم.

تولید کابینت روشویی

انواع تولیدی کابینت روشویی براساس جنس

همانطور که اشاره کردیم استفاده از روشویی کابینت دار این روزها زیاد شده است. طراحی و تولید کابینت روشویی در انواع مختلفی صورت می گیرد. که قصد داریم در اینجا به برخی از آنها اشاره کنیم. کابینت روشویی دار به چند صورت دسته بندی می شوند، ممکن است براساس جنس، شکل ظاهری و یا نحوه نصب آنها باشد.

ما انواع روشویی کابینتی را براساس جنس مورد استفاده بررسی کرده ایم. برخی از این انواع به شرح زیر هستند:

روشویی کابینتی چوبی :

روشویی کابینت دار چوبی یکی از انواع روشویی هایی است که در تولیدی کابینت روشویی تولید و عرضه می شوند. چوب وقتی روی آن کار شده باشد، وجود کنده های آن باعث افزایش زیبایی روشویی می شود. یکی از دلایلی که روشویی کابینت دار چوبی مشتری خاص و ویژه خود را دارند معمولا قیمت بالای آنها به دلیل قیمت گران مصنوعات چوبی است.

روشویی کابینتی فلزی:

این کمد اغلب با استفاده از ورق های فولادی و یا آلومینیوم تولید می شود که به دلیل رطوبت، نصب آن را در فضایی مانند سرویس بهداشتی توصیه نمی کنیم. این روشویی کابینت دار که از جنس فلز ساخته شده مناسب فضاهای دیگری است.

روشویی کابینتی سنگی:

سنگ های مصنوعی و طبیعی، امروزه در تولیدی کابینت روشویی نیز استفاده رایجی دارند. بیشتر علاقه مندان به سبک کلاسیک از طرفداران این نوع کابینت هستند. این نوع روشویی کابینت دار زیبایی دو چندانی به فضای سرویس بهداشتی داده و همچنین در کوراسیونی که سبک کلاسیک باشد همخوانی بسیار زیادی دارد. این کابینت در طرح و رنگ‌ های متنوع طراحی و تولید می شود. در سایت روشویی سودا می توانید روشویی کابینت دار با سنگ طبیعی را تهیه نمائید.

روشویی کابینتی ام دی اف:

توصیه ما به کسانی که قیمت برایشان از هر چیزی حتی کیفیت، مهم تر است، استفاده از این نوع روشویی است. تنوع طرح و رنگ نیز در آن بسیار فراوان است و همچنین به دلیل سادگی متریال آن نسبت به بقیه انواع، می توانید در هر جای ایران آن را سفارش و خریداری کنید.

همچنین می توانید برای استعلام هزینه خرید و ارسال آن و یا مشاهده و مقایسه با دیگر انواع از گالری فروشگاه دیدن کنید.

انواع کابینت روشویی دار در تولیدی کابینت روشویی براساس شکل ظاهری

شکل ظاهری از دیگر دسته بندی انواع در تولید کابینت روشویی‌ است که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم. روشویی های کابینتی در شکل های دیواری، پایه دار، باز تولید می شوند.

کابینت روشویی دار دیواری:

همانطور که از نامش پیداست، طراحی این نوع کابینت بدون پایه و متصل به دیوار است، این نوع کمد از جمله، پر طرفدارترین کمد های روشویی است. توصیه ای که می توانیم به شما داشته باشیم این است که از روشویی سنگی برای این کابینت ها انتخاب نکنید!؛ زیرا عدم تحمل وزن و امکان داشتن عمر کوتاه برای برخی از کابینت های سنگی متصل به دیوار از معایب آن است.

‌ کابینت روشویی پایه دار:

رایج ترین نوع روشویی براساس شکل ظاهری را می توان روشویی کابینتی پایه دار نام ببرد. این روشویی ها معمولی و دارای پایه هستند، متریال و درب های آن، ابعاد و اندازه کابینت دارای بی نهایت تنوع در طرح و رنگ است.

روشویی‌ کابینتی باز:

این روشویی ها در واقع بدون درب و در حالت قفسه ای هستند تا کابینتی، به همین دلیل برای استفاده در سرویس های بهداشتی توصیه نمی کنیم. از این نوع روشویی می توان در حیاط و یا گوشه ای از فضای منزل بکار برد که در معرض رطوبت و باکتری نباشد.

کابینت روشویی سودا

تولیدی کابینت روشویی دار و علت استفاده از روشویی کابینت دار:

روشویی های ساده و بدون کمد که بالای آن ها آینه نصب می شوند که فقط روی لبه خود جایی برای وسایل کوچکی دارند. حتی از نظر بهداشتی استفاده از این وسایل در صورتی که در محیط های بسته مانند حمام، دستشویی استفاده شود، کار اشتباهی است.

بنابراین افراد مخصوصا خانم ها، مجبور بودند اقلام بهداشتی و آرایشی خود مانند: شوینده، حوله، مسواک، ماسک ها و… را جای دیگری بگذارند. با تولیدی کابینت روشویی و عرضه آن به بازار این دغدغه را برای افراد برطرف شد.

مزایا و معایب کابینت روشویی

به مرور زمان، سلایق افراد در دکوراسیون و طراحی داخلی تغییر و رو به رشد پیش رفت، این امر باعث شد که استفاده از وسایل و لوازم زیبا و چشم نواز که چه قابلیت کاربردی داشته و چه نداشته باشند، از اهمیت زیادی برخوردار باشد. کابینت روشویی از آن دسته لوازمی است که قابلیت کاربردی در محیط را دارند و اهمیت زیبایی را نیز در کنار کاربرد خود حفظ می کند.

استفاده از کمد روشویی مزایای بیشماری دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • حفظ بهداشت و حفاظت از وسایل بهداشتی مانند مسواک، حوله و…
  • افزایش زیبایی سرویس های بهداشتی
  • در نظر گرفتن ابعاد بزرگ تر در کابینت های روشویی لوکس
  • هماهنگی با دکوراسیون محیط
  • استفاده از یراق آلات با کیفیت
  • تنوع در طرح ها و رنگ های جذاب و شیک
  • کیفیت و تنوع در متریال مورد استفاده شده
  • طراحی زیبا و منحصر به فرد کابینت ها

همانطور که همه می دانیم وسایل بهداشتی، از اسمش پیداست که اهمیت زیادی در بهداشت فردی ما دارند و باید از آنها محافظت بالایی شود. مهمترین مزیتی که استفاده از کابینت روشویی دارد انجام این حافظت است.

نکات خرید روشویی کابینت دار در تولیدی کابینت روشویی:

یکی از سوالات پر تکرار شما این بود:« به چه نکاتی هنگام خرید کابینت روشویی توجه کنم؟» در پاسخ به این سوال باید گفت، خرید روشویی به دلیل مهمترین مزایای آن که پیشتر گفتیم حفاظت از وسایل بهداشتی ما، اهمیت زیادی دارد، توجه به جنس، نوع آنها خیلی مهم است اما به طور کلی به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید:

  • نوع طرح و مدل روشویی
  • جنس و نوع روشویی
  • اندازه های استاندارد روشویی

قیمت روشویی کابینتی در تولیدی کابینت روشویی:

یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب کابینت روشویی، علاوه بر کیفیت، سبک و طرح مورد علاقه شما، تناسب قیمت کابینت روشویی با بودجه شما است که اهمیت زیادی دارد. توجه داشته باشید که برخی فروشگاه ها ممکن است به بهانه کیفیت، قیمت های نجومی را تعیین کنند، در صورتی که اصلا نباید قیمت بالا را نشانه کیفیت بالا دانست.

فروشندگان معتبر می توانند گزینه های مناسب و کیفیت عالی را به شما پیشنهاد دهند، آنها به فکر حاشیه سود گزافی نیستند، در نتیجه منصفانه تر قیمت را تعیین می کنند.

اما قیمت کابینت روشویی به چه عواملی بستگی دارد؟ طرح، سبک، متریال، لوازم جانبی و… باعث می شود در تولیدی کابینت روشویی فاکتور هایی برای تعیین قیمت داشته باشیم. برای استعلام قیمت تمام شده کابینت ها می توانید با فروشگاه تماس گرفته و صفر تا صد هزینه ها را از مشاوران دریافت کنید.

در آخر

بهتر است قبل از خرید کابینت روشویی دار، به مکان نصب آن، اندازه، جنس کابینت توجه کنید اکثر روشویی های کابینت دار در سرویس های بهداشتی نصب می شوند. بنابراین مقاومت بالای جنس آن در مقابل رطوبت اهمیت زیادی دارد. به طور کلی هنگام خرید حتما به نکاتی که در مقاله آوردیم توجه کنید تا بهترین کد روشویی را خریداری کنید.

در این مقاله انواع کمدها را براساس جنس و شکل ظاهری در کابینت روشویی‌، همچنین علت استفاده از آن پرداختیم اگر سوالی ذهن شما را درگیر کرده خرسند می شویم آن را در دیدگاه پایین با ما در میان بگذارید.

همچنین می توانید برای دیدن نمونه های کابینت روشویی از فروشگاه و سایت روشویی سودا دیدن کنید.

kar@@web
ارسال دیدگاه