روشویی کمد دار

در خصوص روشویی ها باید بگوییم که آن ها جزء یکی از لوازم ساختمانی هستند، این محصول می تواند تأثیری بسیار مهم و موثری در دکوراسیون داخلی و جلوه ظاهری ساختمان ها داشته باشد. به طور کلی، روشویی ها بخشی از سرویس بهداشتی ساختمان ها و منازل هستند.

این روشویی ها در قسمت سرویس بهداشتی منازل و ساختمان ها نصب می گردد و همانند بسیاری از لوازم بهداشتی دیگر انواع مختلفی دارند. به عنوان مثال روشویی کمد دار یکی از انواع روشویی ها می باشد که دارای بازوهای قابل تنظیم و شیرآلات مجهز است و همچنین به علت طراحی زیبا و جذاب آن ها نیز، برای تزئین و زیباسازی محیط اطراف مورد استفاده قرار می گیرد.

اولین بار کابینت روشویی بیشتر در مراکز درمانی و هتل ها استفاده می شدند، اما با گذر زمان با توجه به استفاده آسان و طراحی زیبای آن ها، در منازل نیز محبوبیت پیدا کردند.

این روشویی ها که در آن یک کابینت نیز وجود دارد، با انتخاب و نصب آن، می توانید از قسمت کمد آن به عنوان جایی برای نگهداری وسایل شخصی خود استفاده کنید. به علاوه به خاطر آلودگی محیط سرویس بهداشتی، استفاده از روشویی کمد دار یک گزینه مناسب برای حفظ لوازم شخصی شما می باشد.

برای ساخت کمد روشویی، از جنس هایی متفاوت همچون فلزی، چوبی، ام دی اف و پی وی سی استفاده می کنند. پی وی سی یکی از بهترین مواد برای ساخت کمد روشویی ها محسوب می شود، لذا این جنس در برابر رطوبت خوب عمل می کند. علاوه بر این اندازه کابینت های روشویی مختلفی در بازار موجود است که با توجه به ابعاد فضای مورد نظر، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

به طور کلی کمدهای روشویی دارای ابعاد استانداردی بین ۴۰ تا ۵۵ سانتی متر عرض، ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر طول و ۸۰ سانتی متر ارتفاع می باشند.

لازم به ذکر است که روشویی های کمد دار به صورت یک درب و یا دو درب ساخته می شوند که می تواند به صورتی طراحی شوند تا کشویی در زیر آن ها قرار داشته باشد. همچنین این کمدها همیشه در معرض آب و نم قرار دارند و به همین خاطر از جنسی ساخته می شوند تا کمد روشویی در برابر این عوامل مقاوم باشد. علاوه بر این، نصب این روشویی می تواند لوله های فاضلاب و اتصالات دیگر را پنهان کرده و از دید دیگران مخفی نگه دارد.

روشویی کمد دار کوچک:

امروزه با توجه به فضای داخلی سرویس های بهداشتی، استفاده از روشویی های کمد دار کوچک برای بسیاری از منازل به عنوان یک مزیت افزایش یافته است. این روشویی ها، با طراحی کوچک و جمع و جور شان، به راحتی در فضای داخلی دستشویی و حمام نصب می شوند و جزء فضای مورد نیاز را اشغال نمی کنند. با طراحی مناسب و کاربردی آن ها، روشویی کمد دار می تواند علاوه بر پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و کاربردی مورد نیاز، به زیبایی و تحول در دکوراسیون محیط منزل شما کمک چشمگیری می کند.

اگر قصد خرید این روشویی را دارید، باید بدانید که در هنگام خرید یک روشویی کمد دار کوچک، علاوه بر بررسی جنبه های ظاهری و کیفیت آن، توجه به عمق، ابعاد و طراحی سینک روشویی بسیار مهم و ضروری است. اکثر روشویی های کمد دار با ابعاد کوچکی که دارند، طراحی عمیقی نیز دارند که استفاده از آن ها را راحت تر است. بنابراین بررسی عمق، ابعاد و طراحی سینک به عنوان یکی از مهم ترین موارد در خرید یک روشویی کمد دار کوچک محسوب می شود.

روشویی کمد دار جدید:

روشویی های کمد دار و جدید، انتخابی ایده آل و مناسب برای دکوراسیون های داخلی ساده و مدرن محسوب می شوند. با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی خود، می توانید ابعاد روشویی را انتخاب کنید و از طرح های متنوع آن ها برای بهبود دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید.

همچنین برای نگهداری مواد بهداشتی و شوینده در فضای سرویس بهداشتی، روشویی های کمد دار بسیار کارآمد هستند و می توانید از فضای زیر سینک این روشویی ها نیز برای نگهداری این وسایل استفاده کنید. علاوه بر آن، اگر فضای کمی در سرویس بهداشتی شما وجود دارد از این رو می توانید روشویی های کمد دار دیواری را انتخاب کنید. لذا این روشویی ها، علاوه بر کارایی بالا، فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند و امکان دسترسی به فضای بیشتری را برای شما فراهم می کنند.

روشویی کمد دار ضد آب:

این نوع روشویی از جنس های مختلفی ساخته شده است و دارای مواد ضد آب و مقاوم در برابر خش زدگی می باشد. روشویی های کمد دار ضد آب، معمولاً بدنه ای از جنس PVC (کابینت روشویی pvc) و یا مواد مشابه آن تولید می شوند تا بتوانند به خوبی در برابر عواملی از جمله آب و رطوبت مقاومت کنند و مانع نفوذ آن ها شود. این نوع کمدها دارای درب های فلزی با دستگیره های قوی می باشند که رطوبت درون کمد نفوذ نمی کند و تغییر رنگ نیز نمی دهند.

همچنین برای حفظ کردن کیفیت و عمر مفید این روشویی ها، توصیه می شود آن ها را در محیط هایی قرار دهید که دور از مواد شیمیایی و حرارتی باشند.

قیمت روشویی کمد دار:

متاسفانه به طور دقیق نمی توانیم قیمت روشویی کمد دار را برای شما همراهان گرامی مشخص کنیم، چرا که قیمت روشویی ها به شکل گسترده ای متفاوت است و بسته به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، ابعاد، مواد ساخت، برند، نرخ دلار و دیگر عوامل قیمت گذاری می شوند. به همین خاطر از قرار دادن قیمت در این سایت معذوریم.

اما در این راستا شما می توانید در وب سایت های خرید آنلاین و مغازه های مربوطه، قیمت این محصول را مقایسه و پیدا کنید و بر اساس بودجه خود روشویی مناسبی را برای خرید انتخاب نمایید.

همچنین با مراجعه به این فروشگاه ها شما می توانید به صورت مستقیم با مشاوران آن مراکز که در این حوزه فعالیت دارند صحبت کنید و اطلاعات گسترده تری مبنی بر کیفیت، قیمت و مدل های مختلف روشویی های کمد دار کسب نمایید. به علاوه با مراجعه به فروشگاه های آنلاین نیز می توانید قیمت های روشویی کمد دار مختلف را مقایسه کرده و بهترین آن را در اختیار داشته باشید.

به هر حال، توجه کنید که مهم ترین نکته قبل از خرید روشویی کمد دار این است که مطمئن شوید برند و مدل انتخابی شما هماهنگ با نیازهای شما باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

نصب روشویی کمد دار:

بعضی از روشویی های کمد دار از نوع پایه دار و بعضی ها نیز از نوع دیواری هستند. به همین خاطر روش نصب آن ها متفاوت است. همچنین راهنمای نصب روشویی کمد دار و متعلقات آن، یک کار کاملاً حرفه ای و متخصصانه می باشد که نیازمند تجربه و مهارت کافی می باشد. برای نصب روشویی بهتر است با یک نصاب مجرب تماس بگیرید، اما در صورتی که خودتان نیز دارای مهارت و تجربه لازم هستید با رعایت نکاتی که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم می توانید روشویی را به راحتی نصب کنید.

قبل از شروع به نصب بهتر است ابزارهای لازم برای این کار را در دسترس داشته باشید تا بتوانید به راحتی کار را انجام دهید و تمرکز خود را روی کارتان حفظ کنید. این ابزارها شامل متر، پیچ گوشتی شارژی و یا دستی، دریل، مته گرد بر، پیچ و رولپلاک، تراز دستی، مداد یا ماژیک می باشد. بنابراین پیش از شروع به نصب، بهتر است این ابزارها را تهیه نموده و آماده استفاده از آن ها باشید.

در ادامه مراحل نحوه نصب روشویی کمد دار پایه دار را آموزش می دهیم که عبارت است از:

  • محل نصب را مشخص و سپس روشویی را به همراه سنگ روشویی در محل نصب قرار دهید.
  • روی دیوار جهت محل نصب با ماژیک علامت بزنید.
  • روشویی را کنار بگذارید و محل علامت گذاری شده را با دریل سوراخ نمایید.
  • سپس رول پلاک را در داخل پیچ ها قرار بدهید.
  • در اخر روشویی کمد دار را در جای خود نصب نمایید و فاصله بین دیوار با روشویی را با چسب آکواریوم پوشش بدهید.

در رابطه با طریقه نصب روشویی کمد دار دیواری نیز همانند روشویی های پایه دار می باشد اما تنها تفاوت آن ها نبود پایه است. جهت نصب آن ها بایستی فاصله استاندارد که 80 تا 85 سانتی متر می باشد را رعایت کنید و بر اساس فاصله مناسب از زمین نصب گردد.

انواع مدل روشویی کمد دار:

در رابطه با انواع مدل روشویی های کمد دار، به طور کلی باید بگوییم که دارای دو نوع مختلف پایه دار و دیواری می باشند که هر یک از آن‌ها کارایی خاص خود را دارا هستند که در ادامه به معرفی این روشویی ها خواهیم پرداخت.

  • روشویی کمد دار پایه دار:

روشویی پایه دار از روشویی به صورت ایستاده است و بر روی زمین قرار می گیرد. همچنین آن ها می توانند وزن زیادی را متحمل شوند و از طرفی معمولاً از آن ها برای مخفی نمودن لوله های سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

  • روشویی کمد دار دیواری:

این مدل از روشویی ها فضای کمتری را اشغال می کنند و برای سرویس بهداشتی هایی که فضای کوچکی دارند مناسب می باشد. به علاوه جا به جایی راحتی دارند، به علت این که به دیوار نصب می شوند و به راحتی می توانید زمین را تمیز کنید.

پلی استیشن 5

در این راستا با انتخاب هر کدام از روشویی ها، شما می توانید از مزیت های هر کدام بهره مند شوید و با توجه به سلیقه و فضای سرویس بهداشتی خود، روشویی کمد دار مناسبی برای خود انتخاب نمایید. جهت خرید آن ها می توانید به مراکز و سایت های فروش اینترنتی از جمله روشویی سودا مختلفی مراجعه نمایید و از این طریق می توانید از قیمت و نحوه خرید آن ها نیز مطلع شوید.

kar@@web
ارسال دیدگاه