کابینت روشویی

فیلـتر

نمایش 1–24 از 41 نتیجه

روشویی ها یکی از وسایل بسیار کاربردی در سرویس های بهداشتی و همچنین حمام ها بوده است. در طرح های مدرن برای زیبایی بیشتر و کاربردی تر کردن این وسیله ی ضروری ، بجای پایه نگهدارنده ی آن کمد ها یا کابینت هایی طراحی کرده اند به همین دلیل آن ها را کابینت روشویی مینامند در این مقاله به معرفی بیشتر کابینت روشویی خواهیم پرداخت .

کابینت روشویی:

در مدل های قدیمی روشویی که بیشتر ما از آن ها در خانه ، اداره ، سرویس بهداشتی های عمومی و… استفاده میکنیم ،دارای یک پایه هستند که باعث نگهداری روشویی می شوند . در کابینت های مدل جدیدتر، پایه ی نگهدارنده را حذف و بجای آن یک کابینت قرار داده اند .

کمد روشویی باعث افزایش چندین برابری کاربرد روشویی ها شده اند . بسیاری از ما که در داخل سرویس های بهداشتی یا حمام های خود از روشویی های قدیمی استفاده کرده ایم همیشه دغدغه ای نگهداری و قرار دادن وسایل بهداشتی و یا آرایشی را داریم . در واقع همه ما می دانیم که سرویس بهداشتی مکانی است که بدلیل داشتن توالت ، میکروب های زیادی در داخل آن پخش می شود و وجود نداشتن وسیله ای که نتوانیم وسایل بهداشتی و آرایشی خود را در آن قرار دهیم و در مقابل میکروب ها از آن محافظت کنیم بسیار مشکل بزرگی است.

در کابینت روشویی براحتی می توانید تمامی وسایل خود را قرار دهید و از هر گونه آلودگی آن ها را حفظ نمائید .

زیبایی دکوراسیون در تمامی قسمت های خانه، امروزه بسیار اهمیت پیدا کرده است . قرار دادن کمد روشویی در داخل فضاهای سرویس بهداشتی و همچنین حمام ها به یکبار می تواند دکوراسیون آن ها را از اینرو به آن رو کند. این کمد ها زیبایی بسیار زیادی به دکوراسیون سرویس های بهداشتی خواهد داد و میتوانید مطابق با سلیقه ی خود آن ها را در طرح ها و جنس های مختلف تهیه نمائید.

کابینت روشویی

تعریف کلی کابینت روشویی:

در روشویی کابینت دار بجای قرار گرفتن پایه ی نگهدارنده کمد ها یا کابینت هایی تعبیه شده است که نه تنها جنبه ی زیبایی دارند بلکه باعث ایجاد نظافت نیز می شوند پس این نکات را می توان از فواید کابینت روشویی دانست . کمد های روشویی با نام کابینت روشویی نیز شناخته می شوند.

انواع کابینت روشویی از نظر جنس:

هر وسیله ای پس از طراحی و با مرور زمان در رنگ و طرح و جنس های مختلفی ساخته و عرضه می شوند تا بتوانند محصولی مطابق با سلیقه و نیاز افراد ، در اختیار آن ها قرار دهند. در قسمت پایین به معرفی انواع کابینت روشویی خواهیم پرداخت:

کابینت روشویی فلزی:

ابتدا به معرفی اولین نوع این کابینت روشویی یعنی کمد روشویی فلزی خواهیم پرداخت . کمد روشویی فلزی اولین مدل کمد روشویی می باشد که بعد از عرضه با استقبال زیادی رو به رو شد . این نوع کابینت روشویی دارای استحکام و عمر خوبی می باشند ولی به دلیل استفاده ی آنها در فضاهای مرطوب ظاهرشان بعد مدتی دچار خوردگی و زنگ زدگی خواهند شد.

کابینت روشویی چوبی MDF:

روشویی کابینت دار چوبی بعد از کابینت های فلزی وارد بازار شدند . این کمد ها دارای تنوع زیاد در طرح می باشند از ویژگی های خوب دیگر این کمد روشویی ایجاد نکردن سرو و صدا در حین باز و بسته کردن و وزن مناسب اشاره نمود . در این نوع کابین رطوبت در طول زمان به داخل آن نفوذ کرده و باعث خرابی آن می شود .

کابینت روشویی PVC:

امروزه بیشتر از این نوع کابینت روشویی استفاده می شود زیرا PVC در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و از نفوذ رطوبت جلوگیری خواهد کرد. از این روکش های PVC بر روی کابینت های روشویی چوبی استفاده خواهند کرد و اینگونه از هر گونه خرابی ایجاد شده از طریق رطوبت و همچنین نفوذ رطوبت بداخل کمد های روشویی جلوگیری می شود پس با اطمینان می توانید از آن ها استفاده کنید.

انواع دیگر مدل های روشویی کابینت دار :

کابینت روشویی

در قسمت بالا به معرفی کلی انواع کابینت روشویی از لحاظ جنس پرداختیم حال می خواهیم بطور دقیق تر به طرح های عرضه شده از این کابینت ها  و روشویی های آن ها بپردازیم :

1- روشویی کابینت دار با سنگ طبیعی:

یکی از انواع روشویی های کابینت دار که بسیار مورد استقبال و خرید قرار می گیرد کابینت روشویی دار با سنگ طبیعی می باشد . همانطور که مشخص است در این مدل از سنگ طبیعی برای ساخت روشویی استفاده می شود که نه تنها زیبایی خیره کننده ای دارد بلکه استحکام و دوام بسیار بالایی نیز دارند بطوریکه هیچگونه خش و خطی روی آن بوجود نمی آید و بعد از گذشت زمان دچار رنگ پریدگی یا تغییر یافتن طرح نخواهند شد.

طرح ، رگه ها و رنگ طبیعی سنگ روشویی باعث زیبایی ممتاز و فوق العاده ی روشویی ها خواهند شد. در ساخت این نوع روشویی ها از سنگ های مختلفی از جمله : گرانیت ، مرمر، گلدن بلک ، کوارتز، دیپلمات و … استفاده میکنند.

وزن و قیمت این نوع روشویی ها بالا می باشد البته با توجه به نوع سنگ استفاده شده این قیمت بالا و پایین دارد.

2- روشویی سرامیکی:

از دیگر روشویی های جدید می توان به روشویی سرامیکی اشاره نمود که دارای جنسی زیبا ، مقاوم در مقابل ضربه و هر گونه خط و خشی است .  جنس روشویی سرامیکی از سرامیک می باشد اما سرامیک از چه چیزی ساخته می شود که این مقاومت و زیبایی را دارد ؟

سرامیک با استفاده از خاک رس ساخته می شود در واقع نوعی سفال است که در مقابل حرارت بالا قرار میگیرد و در نتیجه متریالی به نام سرامیک با ظاهری بسیار صاف و زیبا ساخته می شود.

سرامیک با دوام بوده و تمیز نمودن آن بدلیل صاف بودن سطح بسیار راحت است . قیمت این مدل روشویی با توجه به اندازه ، طرح و جنس سرامیک متفاوت است.

3- روشویی کابینت دار سلطنتی:

روشویی کابینت دار سلطنتی یکی دیگر از مدل های کابینت روشویی می باشد که امروزه در داخل بازار زیاد به چشم می خورد. روشویی کابینت دار سلطنتی یا طرح کلاسیک بر خلاف روشویی های طرح مدرن که سعی میشود در عین سادگی نهایت شیکی و زیبایی را داشته باشند هستند ؛ در واقع در این مدل روشویی ها دارای نقش و نگار های ریز و درشت بر سطوح مختلف خود می باشند بطوریکه بر روی اکثر قسمت های این روشویی میتوان نقش و نگار ها را مشاهده نمود . ابعاد این روشویی ها بزرگ است و برای افرادی که طرح های نگار دار و شلوغ را دوست دارند و طرفدار سبک کلاسیک اند مناسب است.

کابینت روشویی به دو صورت نصب و قرار داده می شوند :

کابینت های روشویی با توجه به نوع قرار گیری آن ها به دو صورت : 1- کابینت روشویی زمینی یا ایستاده 2- کابینت روشویی دیواری  عرضه می شوند . در قسمت پایین به توضیح بیشتر خواهیم پرداخت :

روشویی کابینت دار زمینی :

روشویی کابینت دار زمینی یا ایستاده کاملا بر روی سطح زمین قرار میگیرد و وزن خود را به روی زمین قرار میدهند و این عامل باعث  می شود که جاگیری بهتری و محکم تری داشته باشد و همچنین بتواند وسایل سنگین و وزن زیاد را تحمل کند و دیگر نیازی به نصب ندارد . از دیگر مزیت های این نوع کابینت بزرگ تر بودن آن است که باعث می شود وسایل بیشتری را بتوان در داخل آن قرار داد.

کابینت روشویی دیواری:

کابینت روشویی دیواری بر روی دیوار نصب می شود یعنی از سطح زمین شروع نمیشود و پایه دار نمی باشد و نیاز به نصب بر روی دیوار دارد. ابعاد این نوع کابینت کم تر بوده و بسیار آسان تر جا به جا می شود . از نظر بصری این نوع کابینت روشویی بسیار زیبا هستند و قسمت کمتری را اشغال میکنند ولی تحمل وزن کمتری دارند.

خرید کابینت روشویی ایستاده بهتر است یا کابینت روشویی دیواری؟

نمی توان گفت که کابینت روشویی ایستاده بهتر از دیواری است و یا برعکس و این بستگی به سلیقه ی فردی شما و همچنین وسعت فضا دارد . هر کدام از این کابینت ها دارای مزایایی هستند و هر کدام زیبایی های مختص به خود را دارند که این به خودتان بستگی دارد که کدام یک از مزایا بیشتر مد نظرتان باشد . ولی بهتر است اگر فضای مورد استفاده کم است از کابینت روشویی دیواری استفاده کنید چون حجم کمتری را اشغال میکند و اگر فضا بزرگ تری در اختیارتان است و وسایل و لوازم زیادی دارید روشویی ایستاده را خریداری نمائید.

مزیت های استفاده از کابینت روشویی:

همیشه مزیت های یک وسیله می باشد که ما را بخرید و تعویض مدل های دیگر آن تشویق میکند. روشویی کابینت دار نیز دارای مزایای بیشتری نسبت به روشویی های پایه دار می باشند در قسمت پایین به اشاره آن ها خواهیم پرداخت:

  • ایجاد فضایی مناسب برای قرار گیری وسایل آرایشی و بهداشتی ( مسواک ،خمیر ، حوله و…)
  • حفظ و نگهداری وسایل از هرگونه میکروبی
  • ایجاد دکوراسیونی زیبا
  • داشتن طرح های متفاوت

خرید کابینت روشویی:

استقبال مردم به خرید کمد های روشویی امروزه بسیار زیاد شده است بطوریکه می توان گفت اکثر افرادی که قصد خرید روشویی دارند این نوع روشویی را انتخاب میکنند. در هنگام خرید کمد های روشویی در نظر داشته باشید که اندازه ی آن مناسب فضای شما باشد و با توجه به محل قرار گرفتن آن جنس مناسب را خریداری نمائید. در سایت ما می توانید انواع کمد روشویی : روشویی کابینت دار چوبی ، روشویی کابینت دار مدرن ، روشویی کابینت دار نرمال و… را بصورت آنلاین و در کمترین زمان خریداری نمائید.

قیمت کابینت روشویی:

قیمت کمد های روشویی با توجه به نوع جنس، اندازه ، طرح و مدل آن که ممکن است به صورت ست همراه با آیینه باشد و یا بصورت ساده باشد متفاوت است .قیمت های انواع مختلف کمد های روشویی را می توانید در سایت روشویی سودا مشاهده نمائید و با قیمت مناسب آن ها را خریداری نمائید.

نقطه ی تعادل کیفیت و قیمت کمد روشویی

قیمت کابینت روشویی نکته ای است که در دکوراسیون خانه باید به آن توجه کنیم .کابینت روشویی یکی از اخرین چیزهایی است که در پروژه های ساخت و ساز خریداری می شود و البته به هیچ عنوان نمی شود از آن گذشت و آن را نادیده گرفت چون کامل کننده هر خانه و دکوراسیونی است و بدون آن هر خانه ای هرچه قدر هم که لوکس و شیک و امروزی باشد چیزی کم دارد و ناتمام است .

قیمت کمد روشویی بسیار مهم است چون خرید یک کابینت روشویی مناسب با جنس و متریال عالی و درجه یک که به خانه و دکوراسیون سرویس بهداشتی بیاید بسیار مهم است.

گاهی عده ای به اشتباه فکر می کنند و این ذهنیت برایشان جا افتاده است که هر چه محصولی گران تر باشد لابد جنس بهتری دارد و یا شیک و امروزی تر است ،البته همیشه این طور نیست.

قیمت کابینت روشویی علاوه بر کیفیت و متریال به کار رفته در آن از عوامل دیگری نشات می گیرد که گاهی آن را غیر منصفانه بالا می برند، مثلا دلال ها و واسطه ها و فروشنده های مختلف هر کدام مقداری روی قیمت می کشند تا وقتی که محصول به دست مصرف کننده ی نهایی می رسد.

گاهی قیمت آن چند برابر شده است بدون اینکه کیفیت ان بهتر شده باشد. گاهی در این نقل و انتقالات مشکلاتی و یا شکستگی هایی برای محصول به وجود می آید که هیچ کس آن را برعهده نمی گیرد و مصرف کننده ی نهایی متضرر می شود.

با خرید از فروشگاه سودا دچار هیچ کدام از این مشکلات نمی شوید .چون سودا در واقع تولید کننده و فروشنده ی محصولات مختلف سرویس های بهداشتی، از جمله کابینت روشویی است  و شما با خرید از آن می توانید بهترین محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید .چرا که آن را مستقیم از تولید کننده خریداری می کنید و واسطه های اضافی که بدون دلیل قیمت کمد روشویی را بالا ببرند حذف شده اند.

چرا قیمت کابینت روشویی مهم است؟

همه ی ما دوست داریم هر محصولی را با کیفیت بالا و مواد درجه یک و متریال اصل خریداری  کنیم که قیمت آن تا حد امکان مناسب و پایین باشد و قیمت آن را بی دلیل بالا نبرده باشند . در فروشگاه سودا این امر امکان پذیر است طوری که شما بعد از خرید و قیمت مناسب کابینت روشویی آن را به همه ی آشنایان و دوستانتان معرفی می کنید.

قیمت کابینت روشویی متفاوت است و از یک میلیون تومان شروع می شود .توجه به قیمت کابینت روشویی و خرید آن با قیمت مناسب بسیار مهم است چون یکی از آخرین خرید ها برای تکمیل خانه است و معمولا سازندگان واحد های آپارتمانی یا کسانی که در کار ساخت و ساز هستند در این مرحله با کمبود نقدینگی مواجه می شوند و به اصطلاح کفگیرشان به ته دیگ می خورد.

گاهی تکمیل کردن و ساخت و ساز چندین واحد آپارتمانی بر عهده ی ماست که تکمیل کردن سرویس بهداشتی متناسب با دکوراسیون کلی خانه هم جزئی از آن است. قیمت کمد روشویی و سایر اجزای سرویس بهداشتی بسیار مهم است تا قیمت تمام شده ی کار بیش از حد بالا نرود.

پس این که بتوانیم یک کابینت روشویی با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت بالا و متریال اصل و درجه یک بیابیم بسیار مهم است .رسیدن به این تعادل یعنی مناسب ترین قیمت کمد روشویی که در عین حال شیک و امروزی و مشتری پسند باشد بسیار مهم است که این مهم در فروشگاه و تولیدی سودا مسیر شده است و فروشگاه سودا شما را در رسیدن به این تعادل کمک می کند.

گاهی ساخت و ساز اسکلت و بدنه ی اصلی ساختمان هزینه ی زیادی را بلعیده است و کار بیشتر از آنچه که انتظار داشتیم گران تمام شده است مخصوصا در بازار امروز که قیمت ها روز به روز تغییر می کند .اما به هیچ عنوان نمی شود از دکوراسیون سرویس بهداشتی به این بهانه چشم پوشی کرد اما در عین حال نمی خواهیم فقط برای چشم و هم چشمی میلیون ها تومان خرج آن کنیم و هزینه را بی جهت بالا ببریم و قیمت نهایی ملک یا آپارتمان را برای خریدار باز هم بالاتر ببریم .

با خرید از فروشگاه سودا می توانید این مشکل را به راحتی حل کنید و به بهترین شکل به تعادلی که خواهان آن هستید دست یابید و بتوانید یک سرویس بهداشتی شیک و امروزی و مشتری پسند را بیارائید بدون آن که بی جهت قیمت کابینت روشویی را بالا خریداری کرده باشید.

کابینت روشویی

انواع کمد روشویی

امروزه دکوراسیون های مختلفی برای سلیقه های مختلف باب شده و سرویس بهداشتی و به تبع آن کمد روشویی، آینه و …هم از آن تبعیت می کنند .عده ای دکوراسیون کلاسیک و سنتی را می پسندند و عده ای هم مدرن و امروزی .بعضی از افراد هم هستند که دوست دارند دکوراسیون خانه شان و به تبع آن سرویس بهداشتی شان تا حد امکان ساده اما زیبا و جذاب باشد.

در فروشگاه سودا برای هر سلیقه ای می توان محصول مورد نظر را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب بیابید.

این نکته باز هم حائز اهمیت و یاد آوری است که محصولات از تولید به مصرف است و در واقع شما با یک تولیدی روبرو هستید پس مطمئن باشید که قیمت کمد روشویی و سایر اجناس را بی دلیل بالا نبرده اند و از شکستگی ها و آسیب دیدن هایی که ممکن است در طی دست به دست شدن به وجود آمده باشد خبری نیست

انواع کمد روشویی به چند دسته کلی تقسیم می شوند :

نرمال و عادی :این نوع از کمد های روشویی که طرفداران سادگی و در عین حال زیبا وجذاب بودن را راضی نگه می دارد هنوز هم بسیار کاربردی و پرفروش هستند.

کلاسیک و سنتی : این طرح ها هم طرفداران خاص خود را دارد و کسانی را که طرفدار طرح های قدیمی و کلاسیک ، طبیعی و روستایی هستند را برای خرید قانع می کند

کمد روشویی مدرن: این نوع از کمد های روشویی هم همان طور که از نامشان پیداست دارای طرح هایی مدرن و امروزی هستند که بسیار متفاوت و خاص هستند.

در فروشگاه سودا می توانید انواع متفاوت کمد روشویی را با قیمت های باور نکردنی بیابید

خرید  کابینت روشویی از فروشگاه سودا

فروشگاه لوازم و محصولات توالت و سرویس بهداشتی سودا که همیشه الویت اول آن رضایت مشتریان عزیز است هم به صورت حضوری و هم اینترنتی محصولات خود را ارائه می دهد تا شما هر طور که راحت هستید خرید خود را انجام دهید خرید شیر دیافراگمی استیل

کابینت روشویی و دیگر ملزومات بهداشتی در فروشگاه سودا شما را شگفت زده می کند و تعادلی را که خواهان آن هستید می یابید. بهترین تعادل در کیفیت و قیمت مناسب.

برای رسیدن به این نقطه ی تعادل بهترین کیفیت و قیمت، دیگر لازم نیست روزها ی متوالی بازار را بگردید یا سایت های مختلف لوازم بهداشتی را زیر و رو کنید . فروشگاه و تولیدی سودا این نقطه ی تعادل است.

اطلاعات بیشتر ...